Odosielanie dokladov z vlastného mailového konta (SMTP)
Ak posielate zákazníkovi doklady priamo z aplikácie, môžete si ako odosielateľa e-mailu nastaviť vlastnú mailovú adresu. Ako na to?
Cez nastavenia stačí vojsť do časti Odosielanie e-mailu a zakliknúť Vlastný SMTP Server. Následne je potrebné vyplniť všetky polia a spustiť otestovanie.


TIP: Aby ste jednoduchšie vedeli vyplniť potrebné údaje, stačí vyhľadať na webe kľúčové slovo SMTP a názov mailového poskytovateľa. Na dostupnej internetovej stránke nájdete všetko potrebné.
Príklad: Ak používate napríklad 365 Mail, zadajte v internetovom vyhľadávači slovné spojenie „ SMTP 365 Mail“.
V prípade, že si chcete nastaviť g-mailové konto ako odosielateľa, je dostupný návod priamo v aplikácii.

Pri odosielaní dokladu sa bude zobrazovať vami predvolený e-mail spolu s názvom odosielateľa, aký ste si v nastaveniach zadali.

Odberateľovi sa zobrazí mail nasledovne:

Odoslané e-maily budete vidieť aj vo vašom mailovom konte v Odoslanej pošte.
