Šablóny písomných informácií
Od verzie 24.70 máte v OLYMPE možnosť zjednodušeného evidovania písomnej informácie o pracovných podmienkach a podmienkach zamestnávania pomocou novej funkcie Šablóny písomných informácií. Táto funkcia umožňuje vytvárať typizované písomné informácie pre rôzne skupiny zamestnancov. Šablóny šetria váš čas a minimalizujú riziko chýb pri tvorbe písomnej informácie, pretože údaje zadávate iba raz a nemusíte ich definovať opakovane.
Novú šablónu písomnej informácie vytvoríte cez menu Číselníky – Šablóny – Šablóny písomných informácií pomocou voľby Pridaj.


Šablónu vytvoríte aj u konkrétneho zamestnanca cez evidenciu Personalistika – Pracovné pomery – záložka Písomná informácia pomocou voľby Pridaj.

Po nadefinovaní údajov, ktoré sú pre viacerých zamestnancov spoločné šablónu uložíte cez tlačidlo Ulož ako šablónu. Následne sa zobrazí formulár na zadanie Názvu šablóny. V číselníku nájdete aj preddefinovanú šablónu s názvom Kros šablóna.


Pri pridávaní novej písomnej informácie u zamestnanca pomocou tlačidla Načítaj šablónu prenesiete údaje z už vytvorenej šablóny, pričom prenesené údaje môžete ešte zmeniť alebo doplniť.
Písomnú informáciu je možné z OLYMPU vytlačiť (Tlač – Tlač – Personalistika – Pracovné zmluvy a dohody) alebo ju môžete poslať zamestnancovi elektronicky.

Funkcia je prístupná v zostave BIZNIS/PROFI/Profesionál s platným Balíkom služieb.
Informácie v dokumente sú spracované k právnemu stavu platnému ku dňu jeho publikácie. 23. 10. 2025