KROS}
home double_arrow KROS Akadémia double_arrow FAQ double_arrow Digitálna kancelária double_arrow
Prepojenie KROS Digitálnej kancelárie s bankou pre automatické spracovanie pohybov na účte

Prepojenie KROS Digitálnej kancelárie s bankou pre automatické spracovanie pohybov na účte

S funkciou Automatické sťahovanie výpisov získavame možnosť prepojiť svoj bankový účet (alebo viaceré bankové účty) priamo s aplikáciou KROS Digitálna kancelária. Súčasne je možné prepojiť KROS Digitálnu kanceláriu s viacerými bankami.

Jednotlivé úhrady tak už nemusíme zapisovať ručne – transakcie sa automaticky spárujú s vystaveným dokladom. Podporujeme prepojenie na viac bánk, napr. Tatra banka, ČSOB, Raiffeisen banka, Slovenská sporiteľňa, FIO banka, VÚB banka, Unicredit banka.

  • Ako vytvoriť prepojenie
  • Ako obnoviť prepojenie

Ako vytvoriť prepojenie

V časti Nastavenia – Bankové účty – Automatické sťahovanie výpisov kliknutím na Nastaviť prepojenie aktivujeme prepojenie svojej KROS Digitálnej kancelárie na bankový účet:

Zaevidovanie došlej faktúry

  • Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
  • Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
  • Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
  • Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Pridajte nový záväzok,

  • vyplňte externé číslo, partnera a dátumy,
  • typ dokladu vyberte Faktúra – Tuzemsko,
  • v poli % DPH vyberte N – Neobsahuje a doplňte celkovú sumu faktúry.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Na záložke Zápis do v poli Stĺpec PD rozúčtujte sumu provízie a sumu za stravné lístky z pohľadu dane z príjmov. Tlačidlom Rozdeľ, rozdeľte sumu základu na dve položky,

  • Záväzok uložte.

Úhradu došlej faktúry zaúčtujte v peňažnom denníku ako Banka – Výdavok.

V jednoduchom účtovníctve sa ceniny evidujú v peňažnom denníku ako hotovosť. Ďalším príjmovým pokladničným dokladom vykonajte zápis o príjme cenín – stravných lístkov.

  • V časti Pokladnica zvoľte Príjem,
  • vyplňte dátum a partnera,
  • stĺpec PD vyberte Príjem z priebežnej položky,
  • v poli základ doplňte sumu 352 eur,
  • doklad uložte.

Nákup stravných lístkov zaevidujte aj do evidencie cenín

  • Z hlavného menu vyberte Evidencie – Ceniny a zvoľte Príjem,
  • vo formulári vyplňte dátum, druh ceniny, text, nominálnu hodnotu a množstvo,
  • formulár uložte.

Výdaj stravných lístkov

Na konci mesiaca spotrebované množstvo stravných lístkov zaúčtujte v peňažnom denníku. Živnostník za mesiac apríl spotreboval 20 ks stravných lístkov v sume 176 eur (20 ks x 8,80 eur). Do daňových výdavkov vstupuje 55 % z tejto sumy čo je 96,80 eur. Zvyšných 79,20 eur je výdavok neovplyvňujúci základ dane.

  • V časti Pokladnica zvoľte Výdavok,
  • vyplňte dátum, v poli % DPH vyberte N (Neobsahuje) a doplňte sumu,
  • v poli stĺpec PD kliknite na „R“. Sumu 176 eur rozúčtujte z pohľadu dane z príjmov na: 96,80 eur bude vstupovať do Ostatných výdavkov odpočítateľných od základu dane, 79,20 eur bude vstupovať do stĺpca Iný výdavok neovplyvňujúci základ dane,
  • doplňte text a vyplnený výdavkový doklad uložte.              

Výdaj stravných lístkov zaevidujte aj do evidencie cenín

  • Z hlavného menu vyberte Evidencie – Ceniny a zvoľte Výdaj,
  • vo formulári vyplňte dátum vyhotovenia, druh ceniny, text, nominálnu hodnotu a množstvo,
  • formulár uložte.
Otvoriť v PDF

Zdieľať

Odporúčané FAQ

Nastavenie a používanie rýchlych filtrov
Auto úver
Prenos programu OLYMP na nový počítač