Kros.sk Logo
Kros.sk Logo
home double_arrow KROS Akadémia double_arrow FAQ double_arrow Digitálna kancelária double_arrow
Nefunguje Vám prepojenie s bankou?

Nefunguje Vám prepojenie s bankou?

Pri spozorovaní nefunkčného bankového prepojenia s KROS Digitálnou kanceláriou odporúčame skontrolovať nasledovné možnosti.

  • Synchronizácia dátumu a času. Pre zabezpečenie  správnej komunikácie so serverom musí byť dátum a čas na Vašom zariadení zosúladený s internetovým časovým serverom.
  • Rovnaký variabilný symbol a suma faktúry. V rámci KROS Digitálnej kancelárie je možné párovať platby, v prípade ktorých je uvedený totožný variabilný symbol a zároveň presná suma neuhradenej časti dokladu.
  • Rovnaká suma bločku a spôsob úhrady platba kartou. Pre spárovanie bločkov uhrádzaných bezhotovostne je potrebná zhodná suma na doklade s bankovým pohybom a zaevidovaný spôsob úhrady bločku Platba kartou.
  • Tuzemský účet. Aplikácia umožňuje párovanie platieb, ktoré sú uskutočnené z tuzemských účtov. Nie je možné spárovanie úhrad realizovaných zo zahraničných účtov.
  • Úhrada pred zaevidovaním faktúry. Pokiaľ bola platba realizovaná pred zaevidovaním samotného dokladu, takúto platbu je možné spárovať ručne (výber dokladu cez ikonu sponky) alebo pomocou funkcie spätného párovania. Pre automatickú úhradu dokladu je potrebné, aby bol skôr zaevidovaný doklad a až následne realizovaná jeho úhrada.
  • Prepojenie s viacerými bankovými účtami. Máte v KROS Digitálnej kancelárii prepojených viacero účtov? V prípade predlžovania ich platnosti musia byť dátumy platnosti pri všetkých totožné. Pri obnove prepojenia zvoľte možnosť predĺžiť pri všetkých bankových účtoch.

Zdieľať

Odporúčané FAQ

Zrušenie prihlásenia
Nepeňažné plnenie oslobodené od dane a DDS
Zadanie neplateného voľna